Přilákejte zákazníky firemním večírkem!
Publikováno 23.01.2014 v 20:02 v kategorii Společenské akce, přečteno: 179x
Máte pocit, že by vaše firma měla dělat víc pro svoje zákazníky? Potřebujete zvýšit obrat a nevíte jak na to? Uspořádejte pro své klienty a zákazníky večírek, na jaký jen tak nezapomenou.
Jak by měl taková akce vypadat?

Večírek pro klienty může mít mnoho podob, ale vždycky myslete na to, že by je měl zaujmout. Je potřeba, aby na vás zákazníci nezapomněli a stálo jim za to s vámi spolupracovat.
Třeba jen kvůli tomu, aby se příští rok zase dostali na ten skvělý večírek. Své zákazníky můžete pozvat na ples, na divadelní nebo filmovou premiéru. I když pro ně připravíte perfektní kulturní zážitek, nezapomeňte na kvalitní raut – nejen láska přece prochází žaludkem.
Jestli chcete, aby bylo všechno dokonalé, nejměte si agenturu. Realizace firemních večírků je jejich každodenní praxí. Zařídí za vás všechno, ať už program na firemní večírek, raut nebo shánění lístků. A vy si bez stresu budete jen užívat.
Pro koho akci děláte?

Příprava firemních večírku není jednoduchá. Aby byla akce úspěšná, je potřeba jasně definovat pro koho akci pořádáte. Podle toho, jak dobře znáte své klienty, můžete připravit program pro ně přesně na míru.
Pokud jsou vašimi klienty třeba majitelé masen, asi by jim neudělala radost vegetariánská party. Naopak třeba učitelé vždy ocení divadelní představení.
Tím, že pro své hosty připravíte ideální program, jim dáte najevo svůj zájem. Získají pocit, že vám na nich záleží – a rádo se k vám budou vracet.
Nevynechejte oficiality!
I když vám to možná bude připadat nudné, oficiality k firemním večírkům patří. O to víc k těm, které se pořádají pro zákazníky. Ideální je, když hosty vítá ředitel nebo vysoce postavený manažer – získají tím pocit důležitosti.
Během rautu by se zaměstnanci vaší firmy měli hostům věnovat. Je ale potřeba, aby věděli, s kým mluví a nedocházelo tak ke zbytečným trapasům - není potřeba znát rodinné poměry jednotlivých hostů, ale je dobré vědět alespoň jméno nebo společnost, pro kterou pracují.Během večírku by měl zaznít i malý proslov.
Přivítejte všechny hosty, krátce shrňte historii firmy a nastiňte výhled do budoucnosti. Tím dáte klientům signál, že s nimi počítáte a nic před nimi neskrýváte.
Připravit úspěšný večírek vás bude stát finance, čas i úsilí. Ale když se povede, může pro vaši firmu znamenat více zakázek a spokojených klientů. Proto nic nezanedbejte a pro jistotu se poraďte s profesionály.
Komentáře
Celkem 0 komentářů